Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Om du har lämnat en e-postadress som finns i vår databas kommer vi att svara inom…
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
För närvarande så är det enbart partners och anställda hos Kyocera Document Solutions som kan registrera sig. Ditt lokala extranet är fortfarande tillgängligt via länken nedan
Vi vill förenkla ditt liv genom att göra din arbetsplats smartare och bli mer konkurrenskraftig. Vi leder utvecklingen för dokument- och informationshantering mot att bli mer agil, effektiv och kundfokuserad.
Kyocera Document Solutions är globalt och framåtskridande. Men vårt samarbete är personligt och från människa till människa. Vår filosofi och värderingar hjälper oss att leva livet på rätt sätt, agera ansvarsfullt samt respektera vår omgivning. På det sättet kan vi hjälpa dig med dina hårdvaru- och mjukvarubehov så att vi, tillsammans, kan göra skillnad.
“We turn information into knowledge to outperform your competition.“
Våra lösningar kan utgöra riktningen för att nå bättre arbetsflöden, optimera din verksamhet och säkra dokument och information.
Dr Kazuo Inamori, Kyocera grundare, skapade vår företagsfilosofi. Han säger där att Kyoceras mission är att "to do what is right as a human being". Det är ett koncept som finns med som en grundsten för beslutstagande hos oss. Genom att visa hur viktigt det är med rättvisa och ansträngning fungerar det som ett rättesnöre för vårt uppträdande.
En av våra första kunder var IBM. Man sa då att produkten inte skulle kunna tas fram. Vi hade varken utrustning eller kunskap men arbetade dygnet runt för att skapa en prototyp. Och det gick! Det är det som vi kallar "Customer First". Lyssna och använd sedan vår kunskap och innovationsförmåga för att lösa våra kunders problem även om det är tuff.