Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Om du har lämnat en e-postadress som finns i vår databas kommer vi att svara inom…
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
För närvarande så är det enbart partners och anställda hos Kyocera Document Solutions som kan registrera sig. Ditt lokala extranet är fortfarande tillgängligt via länken nedan
Att hantera leverantörer kan vara en komplicerad uppgift i den bästa av tider, varför det är så ovärderligt att använda verktyg för affärsoptimering för att göra det till en enklare och effektivare process. Genom att automatisera processer kan upphandlingsavdelningarna bli mer produktiva och byta fokus från administrativa uppgifter till att hitta bättre erbjudanden för företaget.
I stället för att hantera pappersarbete och söka igenom filer kan personalen analysera rapporter om resultatet och titta på hur kostnadsrationaliseringar kan göras, förbättra produktiviteten och leda till bättre resultat som minskar kostnaderna och leder till en större vinstmarginal när det väl kommer till produktion och tillverkning av en produkt eller tjänst.
Tack vare möjligheten att integreras i befintliga Enterprise Resource Planning-produkter hos både företaget och deras leverantörer kan kommunikationen bli smidigare och enklare både internt och externt. Detta ger en inkörsport för att uppnå nya effektivitetsvinster som för närvarande kan tyckas ouppnåeliga. Genom att öppna dörren för nya kostnadsbesparingar och metoder för att förbättra leverantörsrelationer, kommer företagen att finna att det kan finnas en exponentiell avkastning på investeringar för upphandling som ger möjlighet att uppnå långsiktiga mål
Otaliga sidor av pappersarbete som behöver behandlas och arkiveras? Svår att kommunicera med leverantörer? Värdeläckage i en mycket högre takt än väntat? Kämpar för att hålla reda på alla kontrakt och fakturor som måste betalas? Detta är bara några av de gemensamma utmaningarna för CPOs och deras team.
Verktyg för automatisering av företag kan bidra till att lösa alla dessa och mer, se till att inköpare kan bekämpa de frågor som fördärvar deras dagliga arbetsliv. Genom att underlätta processer från början till slut, är dessa lösningar ett välbehövligt verktyg för en inköpare. Element som Enterprise Content Management och ett dokumenthanteringssystem blir alltmer grundläggande delar av inköpspusslet som företag måste tänka på när de tittar på hur de kan göra sin avdelning så dynamisk och strategisk som möjligt.
Då de representerar någonstans mellan 50 och 80 procent av den totala kostnaden, enligt en PWC-rapport, är optimering av ett företags inköpskostnader ett av de mest grundläggande sätten att minska de totala kostnaderna, vilket innebär att företagen antingen kan sänka priserna för att konkurrera eller, ännu bättre, öka sin vinstmarginal
Automatiserad fakturahantering elliminerar risken för företag när det rör finans.