Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Om du har lämnat en e-postadress som finns i vår databas kommer vi att svara inom…
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
För närvarande så är det enbart partners och anställda hos Kyocera Document Solutions som kan registrera sig. Ditt lokala extranet är fortfarande tillgängligt via länken nedan
Var vänlig och kontakta din lokala Kyocerasupport först om du ska göra garantianspråk. Våra kollegor hjälper gärna till och lämnar information om möjliga landsspecifika garantivillkor så som service på plats och utbytesprogram.
Kyocera eller våra representanter lämnar minst ett års standardgaranti. I detta fall måste du returnera produkten till en specifik adress eller inköpsställe. Våra telefonservicespecialister kommer ge dig de detaljer du behöver för transport av produkten eller det nödvändiga identifikationsnumret för returfrakt. När felsökning gjorts kommer produkten att servas så snabbt och pålitligt som möjligt av en av Kyoceras auktoriserade servicepartners eller på ett av Kyoceras reparationscenter i ditt land.
De flesta Kyoceraprodukter har särskilda komponenter med extra bra hållbarhet, så som bildtrumman, vilken skyddar miljön och reducerar utskriftskostnaderna. Kyocera erbjuder en utökad garanti för dessa delar som standard. Besök din lokala service- och supportsida för mer information.
För detaljerad lands- och produktspecifika garantivilkor och servicemöligheter, vänligen se service- och supportsektionen på din lokala Kycerahemsida först.
Undvik att garantin på de produkter du investerat i löper ut och att de därmed blir oskyddade genom att utöka ditt befintliga paket.
behöver du kontrollera om din garanti fortfarande är giltig?