Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Om du har lämnat en e-postadress som finns i vår databas kommer vi att svara inom…
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
För närvarande så är det enbart partners och anställda hos Kyocera Document Solutions som kan registrera sig. Ditt lokala extranet är fortfarande tillgängligt via länken nedan
Statliga tjänster släpar ofta efter i sina ansträngningar att uppgradera tekniska resurser, med investeringar som skjuts upp av ledningen som anser att avkastningen inte skulle vara tillräcklig för att motivera utgifterna. Med en digital omvandlingsplan börjar det nu förändras i takt med att allt fler statliga organisationer på alla nivåer överväger användningen av sådana resurser.
Digital omvandling är en process för att föra tjänster och organisationer in i 2000-talet med de senaste verktygen för att effektivisera förfarandena och minska kostnaderna. Samtidigt gör tekniken det möjligt för viktiga offentliga tjänster att skapa en bättre erfarenhet av det som är viktigast för allmänheten. Med hjälp av verktyg som Enterprise Content Management kan allt detta bli möjligt.
Många länder, även de långsammaste vill göra sina regeringar online-baserade och överväger nu en övergång till sådan teknik för att se vad den har att erbjuda. Oavsett om det handlar om att lösa några av de största utmaningarna i styrningen, till exempel komplicerade administrationsförfaranden och en överväldigande mängd dokumentation, eller erbjuda nya möjligheter, till exempel öka transparensen genom att göra offentliga register lättillgängliga online, finns det ett tydligt resultat av investeringen genom att skapa en digital omvandlingsplan.
En av de största kostnaderna för den offentliga förvaltningen är personal, så det är viktigt att se till att utnyttja sin personal för att uppnå maximal produktivitet. Dessa optimeringslösningar är avgörande för att säkerställa att välutbildad personal får arbeta med komplexa uppgifter, medan tekniken kan ta hand om simpla administrationsuppgifter som datainmatning och arkivering. Detta kan leda till minskade kostnader men också ge en bättre service, vilket är ett viktigt mål för beslutsfattande politiker som kommer att vara angelägna om att ge bästa möjliga service för att behålla rösterna.
Effektivisering
av sådana processer är en viktig del för regeringarna, i likhet med företag
inom den privata sektorn, när de anpassar sig till ny teknik. Medan företag har
agerat för att dra nytta av dessa nya verktyg och resurser för att minska
kostnaderna och öka vinsten, har regeringens ovilja att investera gjort att offentliga
tjänster hamnat på efterkälken, men med påtryckningar om att bli effektivare än
någonsin måste situationen förändras. Nu, med en tydlig avkastning på
investeringar och otaliga exempel på framgång för digitala omvandlingsplaner i
den privata sektorn, är det den ideala tiden för organisationer inom den
offentliga sektorn att överväga en övergång till den senaste tekniken. Genom
att tillhandahålla en långsiktig grund för kostnadsnedskärningar och
förbättringar av tjänster i många år framöver kan offentliga tjänster se till
att de anpassar en hållbar strategi till utmaningen att möta ny teknik och
använda den till sin fördel i den moderna världen.
Säkerhet är nödvändigt för statliga organ. Att skydda information borde vara högsta prioritet för alla statliga organ.