Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Om du har lämnat en e-postadress som finns i vår databas kommer vi att svara inom…
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
För närvarande så är det enbart partners och anställda hos Kyocera Document Solutions som kan registrera sig. Ditt lokala extranet är fortfarande tillgängligt via länken nedan
Många organisationer ser fördelarna med att blanda teamarbete på arbetsplatsen (men med social distans) med distansarbetets flexibilitet. Denna hybrida arbetsmiljö gör det möjligt för medarbetarna att rutinmässigt arbeta hemifrån (eller var som helst) eller komma in till kontoret efter behov för arbete där alla är på plats.
På grund av den snabba ökningen av distansarbete och övergången till en modell med hybridkontor utvärderar företag hur deras utskriftsbehov har utvecklats. När din organisation förändras och din nya hybridarbetsplats utvecklas finns det vissa skrivarfunktioner att ha i åtanke när du funderar på ditt nästa köp. Låt oss titta på dem:
Oro kring säkerheten vid fjärrutskrifter är inget nytt och det står fortfarande högt på dagordningen för hybridkontoret. Föga förvånande handlar oron speciellt om säkerheten för informationen som skrivs ut på enheter i hemmet. När distansarbete är här för att stanna är det viktigt att se till att de anställda kan skriva ut säkert i hemmet. Se därför till att ha säkerhetsfunktioner som:
Det är inte bara enheter i hemmet som kräver särskilda säkerhetsfunktioner. Se till att du skyddar din utskriftsmiljö på rätt sätt med funktioner som:
Det finns en tydlig efterfrågan på lösningar som effektivt kan skalas för att tillgodose behoven hos ett hybridkontor och tillhandahålla den tillgänglighetsnivå som förväntas för en sådan arbetskraft. Molnfunktion är ett måste för alla skrivare på hybridarbetsplatsen så att anställda kan skriva ut eller skanna var de än arbetar. Den här funktionen gör det också möjligt för de som arbetar hemma att skriva ut direkt till kontorsskrivaren.
Med mer distansarbeteförväntas kontorsytorna minska. En av de bästa fördelarna med en multifunktionell skrivare är möjligen den platsbesparing som enheten ger. I stället för att kräva utrymme för en skrivare, kopieringsmaskin, fax och skanner, kan hybridkontoret ha samma funktion i en enda maskin.
Företag behöver friheten att kunna skriva ut och skanna med bärbara enheter som surfplattor och smartphones och att göra det utan att behöva röra en delad enhet. Detta är inte bara en bekväm och tidsbesparande funktion, utan beröringsfri teknik minskar också risken för virusöverföring. Funktioner som pull-printing genom smartkortsautentisering eller till och med ansikts- eller röstigenkänning hjälper hybridkontoret att förbli en säker och hälsosam arbetsplats.
På samma sätt kan en enhet med en automatisk dokumentmatare (ADF) minska mängden beröring som krävs. En automatisk dokumentmatare gör det möjligt att lägga en pappersbunt i maskinen som sedan automatiskt matas igenom enheten, så att användaren kan skriva ut, skanna eller kopiera utan att manuellt lägga dit varje sida.
En hybrid arbetsmiljö bygger på produktivitet och effektivitet, så det är självklart att en skrivare med hög arbetskapacitet är en nödvändighet. Överväg också att välja en utskriftsenhet med stor utskriftsvolym för att undvika onödig beröring och den efterföljande sanering som krävs.
Prislappen på din skrivare är inte den enda kostnaden som är värd att notera. Den totala ägandekostnaden (TCO) inkluderar:
Låga driftskostnader kommer att hålla hybridkontorets budget i schack för att säkerställa maximal lönsamhet i osäkra tider.
Ladda ner e-boken för att få reda på hur du kommer igång.