Service & Support

När du köper kontorsutrustning från KYOCERA, kommer du att få en positiv upplevelse. Våra tjänster begränsas inte endast till vår kundsupport, utan vi jobbar alla för att vägleda dig som kund genom hela processen.

Vi hjälper dig att analysera behovet på ditt företag och ser även till det individuella behovet. Detta för att nå maximal effektivitet på arbetsplatsen. Vi ser också till att all utrustning kopplas in och att de inställningar som behövs görs.

Engagemang långt innnan köp!

KYOCERA ser inte bara leverans och tekniskt underhåll som service. Våra tekniker, återförsäljare och servicepartners är utbildade för att kunna analysera ert dokumentflöde, så att rätt produkt hamnar på rätt plats. Samma flexibilitet gäller vår tekniska service, som skräddarsys för varje specifik kund.

Vi finns där!

KYOCERAs filosofi är att ditt företag och våra tjänster ska gå hand i hand.

Vår professionella telefonsupport och omfattande websupport, ser till att du får den hjälp just du behöver. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra vår kundservice. Frekventa undersökningar och kontakter med våra kunder, hjälper oss att fortsatt kunna behålla en hög servicenivå och vara behjälpliga om förutsättningarna ändras.

Scroll to top